۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

فرمانده مرزبانی مازندران:

وحدت کشورهای اسلامی پایه های دشمنان را متزلزل می کند

 وحدت کشورهای اسلامی پایه های دشمنان را متزلزل می کند

محمودآباد- فرمانده مرزبانی مازندران گفت: هر چه کشورهای اسلامی هم‌افزایی بیشتر بین خود ایجاد کنند، پایه‌های دشمنان متزلزل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تقی حسینی در سخنرانی روز قدس سرخ‌رود با تاکید بر اینکه امروز اگر ظلم و ستم در جهان علیه مسلمانان صورت می‌گیرد، وعده مقام معظم رهبری این است که اسرائیل رفتنی است، اظهار داشت: دلایل نابودی رژیم غاصب را امروز شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: قریب به ۸۰ سال است که مسلمانان فلسطین مورد شکنجه و ستم قرار گرفتند، امروز رهبری فرمودند ما دستان مردم مظلوم فلسطین را پر کردیم و ان‌شالله شاهد پیروزی این سرزمین خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی مازندران ادامه داد: ما امروز شاهد اضمحلال اسرائیل هستیم و مسئولین آنان دچار مشکل شدند؛ جبهه مقاومت امروز پیروز است و ما خوشحالیم که در کنار آن‌ها نقش آفرینی می‌کنیم.

سردار حسینی افزود: لبیک به فرمان امام (ره) و حضور در روز قدس پایه‌های دشمن را متزلزل می‌کند؛ امروز در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کردیم و افتخار می‌کنیم به ولایت فقیه خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی است.

وی خاطرنشان کرد: اموری که مربوط به امر مسلمین است باید یک مسلمان به آن توجه کند و مردم ما در این امور به خوبی به فرمان امام خامنه‌ای لبیک گفتند.

فرمانده مرزبانی مازندران در پایان گفت: ما نباید مأیوس شویم بلکه با هدایت مقام معظم رهبری و نقش آفرینی مسئولین مشکلات حل خواهد شد چراکه جنگ ترکیبی همان عملیات روانی است که دشمن برای تخریب ذهن و ایجاد ناامیدی رقم زد.

کد خبر 5754548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha