۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷

امام جمعه ضیاءآباد:

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است

قزوین- امام جمعه ضیاءآباد گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد خداوردی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ضیا آباد با اشاره به راهپیمایی با شکوه روز قدس اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال است از مسئله فلسطین و اشغال قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان توسط تعدادی صهیونیست با حمایت غربی‌ها می‌گذرد.

وی افزود: ملت شریف ایران و دیگر کشورهای مسلمان تا نابودی و ریشه کن شدن اسرائیل از مردم بی دفاع فلسطین حمایت خواهند کرد و هیچ وقت این مسئله را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه ضیا آباد تاکید کرد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز ترس و لرز سراسر پیکر اسرائیل را گرفته و تنها برای موجودیتش تلاش می‌کند و خودشان هم اعتراف می‌کنند که چند سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود.

امام جمعه شهر ضیاءآباد در پایان با انتقاد از بی توجهی برخی خانواده‌ها در خصوص تربیت فرزندان گفت: غربی‌ها در ترویج بی‌بند و باری و انحراف فرزندانمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و در این خصوص والدین باید هوشیار باشند.

کد خبر 5754923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha