۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن در شهرهای اردبیل در حال احداث است

بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن در شهرهای اردبیل در حال احداث است

اردبیل- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در حال حاضر ساخت سه هزار و ۲۸۲ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی عصر سه‌شنبه در نشست معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و ما در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ساخت واحدهای مسکن را در قالب این طرح آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: از ۳۱ شهر استان، ۲۴ شهر در ردیف شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر هستند که بعد از انجام مراحل ثبت‌نام، احصا و شناسایی متقاضیان واقعی را آغاز کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سه هزار و ۲۸۲ واحد مسکن در قالب این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان در حال اجرا است که تلاش می‌کنیم به تناسب آورده متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان این واحدها را تکمیل و تحویل افراد واجد شرایط دهیم.

کیخسروی افزود: ۳۰ هزار و ۳۰۰ نفر در مجموع در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرها ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد متقاضی بعد از بررسی و پایش اطلاعات پنج هزار و ۴۷۸ نفر حائز شرایط لازم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در قالب ۲ طرح بنیادساخت و گروه‌ساخت عملیات احداث این واحدها را آغاز کرده که در قالب بنیادساخت احداث سه هزار و ۲۸۲ واحد در دستور کار قرار گرفته است.

کیخسروی اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۸۰ واحد نیز در قالب گروه‌ساخت در شهرهای مختلف در حال انجام است که امیدواریم این پروژه‌ها نیز هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: در قالب طرح‌های بنیادساخت در پارس‌آباد ۶۰۰ واحد، خلخال ۷۱۲ واحد، نمین ۲۰۸ واحد و بیله‌سوار نیز ۲۴۰ واحد عملیات احداث در اولویت برنامه‌ریزی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: در شهر اردبیل نیز ما کمک‌کار راه و شهرسازی و گروه‌های دیگر در ساخت واحدهای مسکونی هستیم که امیدواریم در اجرای این طرح به دولت سیزدهم و مسئولان امر کمک‌کار شایسته‌ای باشیم.

کد خبر 5758539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha