۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۲۲

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی:

۸ دانشجوی خراسان شمالی در دیدار با رهبر انقلاب حاضر شدند

۸ دانشجوی خراسان شمالی در دیدار با رهبر انقلاب حاضر شدند

بجنورد - فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: با ایجاد ظرفیت فعال تشکلی در استان تعداد ۸ دانشجوی منتخب و برگزیده خراسان شمالی در دیدار با رهبر انقلاب حاضر شدند.

پوریا سرداریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور دانشجویان خراسان شمالی طی دیدار با رهبر انقلاب اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده طی سال تحصیلی گذشته در گروه‌ها و بخش‌های مختلف دانشجویی استان، سهمیه قابل توجهی به دانشجویان اختصاص پیدا کرد و تعداد بیشتری از دانشجویان استان امکان حضور در این دیدار مهم سالانه رهبر انقلاب را پیدا کردند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی به جزئیات حضور این دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: ۸ نفر از دانشجویان فعال و شاخص در گروه‌های مختلف دانشجویی استان در این دیدار حضور داشتند که از جمله آنان می‌توان به دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شیروان، جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد اشاره کرد.

وی همچنین دبیر هسته بین‌المللی مقاومت بسیج دانشجویی استان، مسئول مرکز تحقیقات شهید نظم بجنوردی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد را از جمله دیگر دانشجویان اعزامی استان اعلام کرد و افزود: به همراه این دانشجویان مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای دارالفنون بجنورد و نماینده گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

سرداریان با اشاره به جهش قابل ملاحظه تعداد دانشجویان خراسان شمالی در دیدار با رهبر انقلاب تصریح کرد: این اتفاق نشان دهنده پویایی شبکه تشکلی دانشجویی استان که باعث شد تا تعداد بیشتری از دانشجویان خراسان شمالی به نسبت سال‌های گذشته در این دیدار مهم، حضور پیدا داشته باشند.

کد خبر 5758851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha