۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی:

۳۰ درصد بجنورد در بافت فرسوده شهری قرار دارد

۳۰ درصد بجنورد در بافت فرسوده شهری قرار دارد

بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به شرایط نامناسب بافت های فرسوده و ناکارآمد استان، گفت: ۳۰ درصد از شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین دارای بافت ناکارآمد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی رشیدی ظهر امروز در جلسه وبیناری ستاد بازآفرینی شهری خراسان شمالی در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل استان در حوزه شناسایی بافت‌های ناکارآمد اظهار کرد: با همکاری جمعی و عمومی، فرهنگ سازی و آموزش صحیح، بافت‌های ناکارآمد و سکونتگاه‌های غیر رسمی شهرستان‌ها شناسایی و در تخصیص اعتبارات اولویت بندی‌های لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: شناسایی بافت‌های ناکارآمد و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در شهرستان‌های استان ضروری است لذا فرمانداران و شهرداران این موضوع را در دستورکار ویژه خود قرار دهند.

وی با اشاره به شرایط نامناسب بافت‌های فرسوده و ناکار آمد استان خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین دارای بافت ناکارآمد و فرسوده هستند.

رشیدی همچنین به مجموعه گردشگری مفخم اشاره کرد و گفت: مجموعه تاریخی گردشگری مفخم در بافت فرسوده شهر قرار دارد که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان در زمینه گردشگری نیز گام مؤثری برداشت.

کد خبر 5759710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha