۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

استاندار کردستان:

ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود

ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود

سنندج - استاندار کردستان گفت: باید ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود و در این راستا همه دستگاه های اجرایی موظف به تسهیل امور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای ایثار و شهادت کردستان در سنندج اظهار کرد: بسیاری از مدیران استان جزو خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند و این برای ما جای افتخار است.

وی افزود: موضوع تقویت ایثار و شهادت استان باید امسال تدوین شود و این یکی از وظایفی است که در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ضروری است.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود.

زارعی کوشا افزود: در حوادث سال گذشته شاهد اتفاقات ویژه ای در استان کردستان بودیم و نسل نو ما سخت‌ترین هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان را تجربه کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده‌های آنان در کردستان در مظلومیتی ویژه بوده اند و این مهم توسط رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۱۳۸۸ در سفر به استان کردستان مورد توجه قرار گرفت.

استاندار کردستان تصریح کرد: وظیفه ما در استان کردستان نسبت به خانواده شهدا سنگین‌تر است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن و اشتغال نگاه ویژه‌ای به خانواده معزز شهدا و ایثارگران خواهیم داشت و در سال جاری شاهد این تحول خواهیم بود.

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهوری به استان شاهد اختصاص اعتباری ویژه برای ساماندهی گلزار شهدای استان بودیم که امیدواریم فرمانداران با کاری جهادی در این راستا اقدام کنند.

کد خبر 5764396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha