۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

فرماندار بوشهر:

طرح جمع‌آوری متکدیان در بوشهر اجرا می‌شود

طرح جمع‌آوری متکدیان در بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همراهی و همکاری دستگاه‌های مرتبط، طرح جمع‌آوری متکدیان در بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم بوشهر حضور گسترده متکدیان در سطح شهر است که در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی بروز معضلات فرهنگی و اجتماعی را از عواقب تکدی‌گری دانست و اضافه کرد: برای مقابله با تکدی‌گری طرحی با همکاری مجموعه ناجا، شهرداری بندر بوشهر و بهزیستی برنامه ریزی شده است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه این طرح از هفته آینده اجرایی می‌شود بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌ها در حوزه جمع‌آوری متکدیان به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: حضور متکدیان و به کارگیری کودکان کار در سطح شهر مطلوب نیست و باعث می‌شود چهره ناخوشایندی از شهر و جامعه به نمایش گذاشته شود، بنابراین از دستگاه‌های متولی درخواست می‌کنم در این خصوص نسبت به گذشته بیشتر به وظیفه خود عمل کنند.

کد خبر 5765404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      بارها در عسلویه با شماره123تماس گرفتم وگفتم که عده ای با ماشین وموتور خانم های جوان با بچه های شیری وزنان مسن را در خیابانهای عسلویه و منطقه ویژه صبح جهت گدایی می آورند وبعدظهر هم میبرند.ولی نه حراست منطقه ویژه برخوردی کرد ونه پلیس اجتماعی ونه شهرداری حتی بعضی از اینها را درب فرمانداری عسلویه هستند
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      آقای فرماندار خدا فوت،با عرض احترام وپوزش واقعا طوری مردم از نظر معیشتی بی بضاعت شدند احتمالا به زودی همه مردم را توخیابان بایستی جمع آوری کرد
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      انشالله که متدکیان پر سطح شهر جمع شود باندهای بزرگی از بچه ها سو استفاده می کنند چه ه شهر هم مخدوش کردن