۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵

مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز:

رسالت معلمان در شرایط جنگ ترکیبی دشمن بسیار سنگین است

رسالت معلمان در شرایط جنگ ترکیبی دشمن بسیار سنگین است

کرج- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز گفت: رسالت معلمین در عصر کنونی که با جنگ ترکیبی دشمن روبه‌رو هستیم، بسیار سنگین‌تر از گذشته است.

سرهنگ سعید اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رسالت معلمین در عصر کنونی که با جنگ ترکیبی دشمن روبرو هستیم، بسیار سنگین‌تر از گذشته است.

وی ادامه داد: جامعه معلمین باید در کنار آموزش برای رشد و تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان برنامه داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: بعد از خانواده، مدرسه و به ویژه معلم در بعد تربیتی دانش‌آموزان نقش بی‌بدیلی دارند و این مهم رسالت آن‌ها را سنگین کرده و معلمان باید همگام با پیشرفت تکنولوژی اطلاعات خود را بروز و نیاز محصل خود را در بعد ذهنی و تربیتی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده است و معلمان در پیدا کردن هویت گمشده نسل جوان نقش دارند و باید برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

اخلاقی بیان کرد: معلم اگر دغدغه داشته باشد، قطعاً برای رشد دانش‌آموز خود از جان مایه گذاشته و شرایط امروز بسیار حساس است و آموزگاران باید به روشنگری و تبیین در کنار آموزش بپردازند.

وی گفت: پویش گل برای گل در بستر فضای مجازی، مهمانی معلمین شهید، دیدار و تقدیر از جامعه فرهنگیان در مدارس و نواحی آموزش و پرورش توسط کادر و حوزه‌ها بسیج دانش آموزی جز مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام شامخ معلم است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: دشمن تمام ظرفیت خود را روی نسل جوان گذاشته و توجه به بعد تربیت در کنار آموزش باید جز اهم برنامه‌های متولیان آموزشی استان و کشور قرار گیرد.

وی تأکید کرد: بسیج دانش‌آموزی با طرح تربیتی شهدا در دوران پسا کرونا توجه ویژه به بعد تربیتی دانش‌آموزان داشته و متربیان تربیتی در این زمینه تربیت کرده و در مدارس فعالیت می‌کنند.

اخلاقی خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین در مدارس از نان شب واجب‌تر است زیرا دشمن روی قشر دانش‌آموز تمرکز ویژه‌ای کرده است.

کد خبر 5773496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha