۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

اعلام داوران چند بخش دیگر از جشنواره «ایثار»

اعلام داوران چند بخش دیگر از جشنواره «ایثار»

گروه‌های داوری بخش فیلمنامه و مستند، داستانی کوتاه، نماهنگ و پویانمایی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار»، گروه داوری بخش مسابقه فیلمنامه نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار» متشکل از حسین خورشیدی فیلمنامه‌نویس، علیرضا سربخش کارشناس و مدیر فرهنگی و محمدرضا کریمی صارمی تهیه‌کننده و مدیر فرهنگی، داوری ۴۰ فیلمنامه راه یافته به مرحله نهایی را بر عهده دارند.

گروه داوری بخش فیلم‌های مستند، داستانی کوتاه، نماهنگ و پویانمایی جشنواره متشکل از سعید الهی کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه تحلیلگر سینما، محمدرضا عرب کارگردان، مستندساز، تهیه‌کننده، محمدعلی فارسی کارگردان مجموعه‌های مستند، اسماعیل شرعی تصویربردار، مدیر تولید، انیماتور استاپ موشن و محمد زین العابدینی تهیه‌کننده و کارگردان داوری ۴۱ اثر راه یافته به مرحله نهایی این بخش را بر عهده دارند.

مرحله نهایی نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار با دبیری فرهاد مختاری از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد امسال از سوی اداره کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 5778659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha