۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹

رئیس کمیته امداد کشور:

فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی نوکری برای مردم است

فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی نوکری برای مردم است

خمام- رئیس کمیته امداد کشور فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی را نوکری برای مردم به عنوان ولی نعمتان دانست و گفت: انقلاب اسلامی بدون خدمت صادقانه و بی منت به مردم هیچ معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر سید مرتضی بختیاری عصر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امام (ره) خمام اظهار کرد: خدمت گذاری صادقانه به مردم از برکات انقلاب اسلامی است که باید آن را قدر بدانیم.

وی خدمت گذاری به مردم را بزرگترین نعمت نظام اسلامی برشمرد و افزود: تلاش برای مردم و خدمت بی منت برای آنها موجب اعتلا بخشی نظام می‌شود.

رئیس کمیته امام (ره) با تصریح بر اینکه خدمتگذاری به محرومین بزرگترین عبادت است، گفت: توجه به مستمندان و محرومین ثواب و اجری بی نظیر نزد خداوند متعال دارد.

بختیاری، فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی را نوکری برای ولی نعمتان دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی بدون خدمت صادقانه و بی منت به مردم هیچ معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه توجه به محرومین دغدغه قرآنی و اسلامی است، افزود: توجه به محرومین و مستمندان در قرآن و اسلام تاکید فراوانی شده است.

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) با تاکید بر تکریم مددجویان و محرومین، تصریح کرد: اکرام مددجویان بالاترین و مهم‌ترین مسئولیت متولیان امداد در کشور است.

بختیاری با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومانی اشتغال برای کمیته امداد در سال جاری، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ سهم اشتغال گیلان ۲۱ هزار و ۹۶۶ شغل بود که تاکنون ۲۰ هزار شغل محقق شده و از تسهیلات ۱۲۲۲ میلیارد تومان، موفق به پرداخت ۱,۱۲۲ میلیارد تومان شدیم.

وی از صاحب خانه شدن کلیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری خبر داد و افزود::بنا است در این مرحله برای خانوارهای ۲ نفر به بالا که فاقد مسکن هستند، مسکن تهیه شود.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تعهد ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در کشور، اضافه کرد: از این مقدار تاکنون ۴۲۰ هزار شغل با ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۲۵ هزار میلیارد تومانی ایجاد شده است.

کد خبر 5783136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha