۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷

در جلسه تبیین سیاست‌های انتخابات مطرح شد؛

لزوم همگرایی نهادهای دولتی و مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات

لزوم همگرایی نهادهای دولتی و مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات

بجنورد- مسئولان ارشد خراسان شمالی در جلسه تبیین سیاست‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بر همگرایی نهادهای دولتی، احزاب، هیئات مذهبی و... برای افزایش مشارکت تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر سه شنبه در جلسه تبیین سیاست‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به عنوان ارکان مهم برگزاری یک انتخابات باشکوه نام برد و اظهار کرد: انواع انتخاباتی از هم اکنون باید اعمال شود.

استاندار خراسان شمالی خطاب به مجریان انتخابات بر اجرای عدالت، صداقت و امانتداری تاکید کرد.

حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه بر رعایت امانت و بیت‌المال توسط مجریان انتخابات، عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدها و فراهم کردن بستر یکسان برای همه ی نامزدها تاکید کرد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز از انتخابات به عنوان رویداد مهم سال جاری یاد کرد و گفت: بی طرفی کامل مسئولین هم در گفتار و هم در عمل و همگرایی دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم دارای اهمیت ویژه است.

وی بیان داشت: از گروه‌های جهادی، احزاب، هیئات مذهبی، شورای فرهنگ عمومی، سازمان‌های مردم نهاد و احزاب می‌خواهیم تا در گفتمان سازی در مسیر افزایش مشارکت‌ها در انتخاباتی سالم تلاش کنند.

کد خبر 5788586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha