۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

معاون آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

کانون‌های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان البرزی

کانون‌های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان البرزی

کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: کانون‌های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان البرزی است.

سردار فتح اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راهبردهای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۱۴۰۲ اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های امسال بر پایه هویت سازی تشکیلاتی، مسئله محوری و فرآیند محوری است.

وی گفت: آنچه که اهمیت دارد برگزاری باشکوه فعالیت‌های تابستانه است، از این رو کانون‌های فرهنگی و تربیتی به عنوان سکاندار اجرای این طرح می‌بایست جذابیت و تنوع در برنامه‌ها را مدنظر قرار دهند.

فتح اللهی افزود: تابستان و اوقات فراغت بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان است و در همین راستا درصدد هستیم از تمامی ظرفیت‌های استان همانند: تشکل‌های دانش آموزی، گروه‌های جهادی و مساجد استفاده شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های تابستان امسال با رویکردی جدید ارائه خواهد شد و دانش‌آموز محوری در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها، یکی از اصول آن خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: همکاری تمامی نهادهای تربیتی برای رشد تمام ساحتی دانش آموزان مطابق با سند تحول بنیادین، مورد انتظار آموزش و پرورش استان است.

گفتنی است استان البرز دارای ۱۳ کانون فرهنگی و تربیتی است.

کد خبر 5796217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha