۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

اجرای مرحله دوم طرح رعد در سیستان و بلوچستان

اجرای مرحله دوم طرح رعد در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای مرحله دوم طرح رعد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان، صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره اجرای دومین مرحله از طرح رعد استانی با هدف تأمین امنیت شهروندان توسط پرسنل نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان، افزود: طی عملیات‌های منسجم و برق آسا در اقصی نقاط استان، در مجموع تعداد ۷۵۰ نفر از انواع متهمین دستگیر شدند که در این بین، تعداد ۱۶ باند سازمان یافته جرایم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلین نظم و امنیت وجود داشتند که توسط همکاران ما متلاشی شدند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح، تعداد ۸۲ قبضه انواع سلاح‌های غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شده و تعداد ۲۰۰ تیر راکت جنگی برای اولین بار در استان طی رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس اطلاعات کشف و ضبط شد.

جلیلیان تصریح کرد: بیش از یک تن مواد مخدر نیز در طول اجرای این طرح، کشف و ضبط شده و در این رابطه ۶۰ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان نیز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از معتادین متجاهر در این طرح جمع‌آوری شدند و هزار و ۵۰۰ نفر از متهاجر انی که از مرز گذر کرده بودند توسط نیروی‌های پلیس دستگیر شدند، ارزش ریالی کلیه اموال مسروقه کشف شده در این طرح بیش از ۳۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: طرح‌های ضربتی، فوریتی و عملیاتی نیروی انتظامی تداوم خواهد داشت و حداقل در هر ماه دو طرح ویژه در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: در کنار فعالیت‌های انتظامی و سلبی که انجام می‌دهیم، اقدامات ایجابی هم در دستور کار قرار دارد، تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای استان سیستان و بلوچستان حاکم کنیم.

کد خبر 5798023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha