۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران:

دشمنان از همه جهت علیه جمهوری اسلامی هستند

دشمنان از همه جهت علیه جمهوری اسلامی هستند

اردستان-مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر از همه اطراف و همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستند و انقلاب ما مظلوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار شهرستان اردستان، اظهار داشت: صدها هزار نفر در راستای سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیده و یا جانباز شدند و امروزه ما انسان‌ها مدیون اینگونه افراد هستیم همچنین ائمه معصومین و امامان نیز از جمله افرادی بودند که مظلومانه در دوران خود به شهادت رسیدند.

وی افزود: حضور افراد در این یادواره شهدا به دعوت شهدا بوده و این شهدا هستند که افراد را دعوت کرده‌اند و ما مهمان هستیم همچنین شهدا انسان‌ها را شفاعت خواهند کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس یک سری افراد منافق حضور داشته و سعی داشتند که در غذای رزمندگان ماده‌ای ریخته و افراد را بیمار کنند تا عملیات به‌خوبی انجام نشود همچنین تصمیم بر تخریب عملیات و توهین به ولایت فقیه را داشتند اما موفق نشدند.

قربانی تاکید کرد: در حال حاضر از همه اطراف و همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستند و انقلاب ما مظلوم است اما قدرت شهدا و خداوند متعال مانع از پیروزی دشمنان شده و باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامی سرنگون شوند.

وی بیان کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ صدام جنگ را علیه ایران آغاز کرد، چندین گروه‌های نظامی و تجهیزات را تدارک دیده بود و در این فکر بود که جمهوری اسلامی ایران را براندازی کند همچنین منافقان نیز برای براندازی قیام کرده بود که اکثراً هم دستگیر شدند.

کد خبر 5800543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha