۱۳ آبان ۱۳۸۶، ۱۱:۵۶

احیاء فرهنگ استقلال و خودباوری در 13 آبان نهفته است

ساری - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به این که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رویدادهای تاریخی با خود دارد، گفت: احیاء فرهنگ استقلال و خودباوری در 13 آبان نهفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت در مراسم بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در جمع دانش آموزان مازندران در مصلی جمعه ساری افزود: 13 آبان روز معرفی حوادث و تحولات ناگوار و جانفشانی های شهدای دانش آموز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ استقلال، خود باوری و دین مداری و ناموس پرستی در سیزده آبان نمایان شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به این که شکوه، سربلندی و اقتدار ملت بزرگ ایران مرهون ایستادگی و مقاومت جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: سیزده آبان در هر سه مقطع خود جلوه گاه مقاومت، ایستادگی و پایمردی بوده است.

قناعت با بیان این که دشمن با جنگ روانی در صدد تخطئه افکار و باورهای دینی جوانان است، یادآور شد: جوانان ایرانی با تکیه بر اسلام و دین و در دفاع از ولی مطلقه فقیه هر روز بر اقتدار ایران و ایرانی در جهان می افزایند.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات امسال مجلس ادامه داد: ملت قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر با ایمانی راسخ و اراده ای پولادین برای سرنوشت کشور خود تصمیم گیری اساسی می کنند و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

در این مراسم با شکوه ضمن آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا توسط دانش آموزان و معلمان، قطعنامه ای در دفاع از ملت ایران و مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

کد خبر 580542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha