۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳

مدیرکل صمت استان گلستان:

نظارت بر نانوایی‌های گلستان به اداره کل صمت واگذار شد

نظارت بر نانوایی‌های گلستان به اداره کل صمت واگذار شد

گرگان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: نظارت بر نانوایی‌ها در استان به این اداره کل واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درویش علی حسن زاده در سخنانی، اظهار داشت: با توجه به تجربیات این اداره کل در رابطه با نظارت بر عملکرد خبازی‌ها، با دستور استاندار نظارت بر نانوایی‌های گلستان به این دستگاه نظارتی واگذار شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملکرد خبازی‌های استان چندان مطلوب نیست و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی‌دهند، صف‌ها نیز شلوغ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، ادامه داد: با تمهیداتی که اندیشیده شده و تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی‌های استان تمرکز بر خبازی‌های استان تشدید خواهد شد و با نانوایانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند برخورد می‌شود.

حسن زاده با بیان اینکه برای حل مشکل صف‌های طولانی خرید نان حتماً برنامه مدونی را اجرا خواهیم کرد، گفت: طی یک هفته گذشته بیش از ۶۷۰ مورد بازرسی از خبازی‌ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل ۹۲ فقره پرونده برای خبازی‌های متخلف و ارسال این پرونده‌ها برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان به ویژه خبازی‌ها را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام کنند.

به گفته حسن زاده با توجه به اینکه گندم و آرد باکیفیتی در استان تولید می‌شود، از خبازی‌های استان انتظار می‌رود که نان باکیفیت تحویل مردم استان دهند.

کد خبر 5806600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha