۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۷

آصفری در تذکر شفاهی:

بانک‌ها وام ازدواج و ودیعه مسکن نمی‌دهند/ مجلس پیگیری کند

بانک‌ها وام ازدواج و ودیعه مسکن نمی‌دهند/ مجلس پیگیری کند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: بانک‌ها وام ودیعه مسکن و وام ازدواج پرداخت نمی‌کنند و مردم چه گناهی کردند که بانک‌ها با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نزدیک به ۶ ماه است که بانک‌ها وام پرداخت نمی‌کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه شاهدیم بانک‌ها وام ودیعه مسکن و وام ازدواج پرداخت نمی‌کنند. حدود ۱۰ ماه است که زوج‌های جوان در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن هستند، اما بانک‌ها وام پرداخت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت را به ابربدهکاران داده اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شدند؟ لازم است مجلس به این موضوع ورود کند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: پیگیر این موضوع هستیم و حتماً نتیجه آن را در صحن مجلس اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 5806952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قهرمان قزوينه IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      من دخترم عقد کرده والان داماد میگه که عروسی بگیرم من وام ازدواج دخترم را برای لوازم خانه وجشن عروسی واقعا احتیاج دارم ولی بانک ملت بهانه می‌آورد ومن ضامن کارمند هم بردم لطفا راهنمایی کنید