۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

معاون آموزش وپرورش فارس خبر داد؛

جذب ۷۴۳ آموزگار در شیراز

جذب ۷۴۳ آموزگار در شیراز

شیراز-معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در مهر ماه امسال ۷۴۳ آموزگار مقطع ابتدایی به مجموع معلمان استان فارس اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در نشستی خبری بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسبت به جذب نیروهای انسانی جدید در اولویت فعالیت‌ها قرار گرفته است.

وی در خصوص آئین نامه جا به جایی فرهنگیان در استان فارس نیز تصریح کرد: شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان از ششم خرداد ماه ابلاغ و مرحله ثبت نام افراد نیز از ۱۰ خردادماه آغاز شد و افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه MYMEDU.IR نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول نتیجه درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان حداکثر تا ۱۰ مرداد ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

او ادامه داد: از امروز تا ۵ تیرماه نیز معلمانی که دارای بیماران حاد و صعب‌العلاج هستند، می‌توانند به آموزش و پرورش منطقه مبدا مراجعه و مدارک خود را ارائه کنند.

زارعی تاکید کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تمامی معلمانی که دارای سه فرزند کمتر از ۱۲ سال هستند می‌توانند با ثبت درخواست خود به کلان شهر شیراز منتقل شوند و امسال با پیگیری‌های انجام شده انتقال موقت همکارانی که سه سال اقامت موقت در کلان‌شهر شیراز داشته‌اند به دائم تبدیل شده و این قانون شامل یک هزار و ۷۹۳ معلم شده است.

به گفته این مقام مسئول بیش از ۶۱ هزار و ۷۲۳ نفر در آموزش و پرورش استان فارس فعالیت کرده و پیش بینی می‌شود امسال مجموع بازنشستگان آموزش و پرورش فارس به بیش از شش هزار و ۸۶۸ نفر برسد.

کد خبر 5807404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha