۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

فرمانده انتظامی البرز:

اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است

اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است

کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: اجرای مستمر طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است که با هدف پیشگیری از جرایم و دستگیری سارقان و مجرمان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی البرز اظهار داشت: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در راستای مقابله با سارقان، مجرمان و توزیع کنندگان مواد مخدر و با هدف رضایتمندی شهروندان و کاهش جرایم در سطح استان، به صورت مستمر اجرا می‌گردد.

وی بیان کرد: امنیت مقوله مهمی است که به واسطه آن رشد توسعه و بالندگی جامعه و کشور حاصل می‌شود و فرماندهی انتظامی در این راه خدمات ارزنده‌ای داشته و نقش تعیین کننده‌ای در تأمین امنیت و نظم و آرامش جامعه ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: امنیت اجتماعی در جامعه یک نیاز اساسی و همگانی است و خدمات ارزنده پلیس در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست و امنیت مطلوب در جامعه حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در سراسر کشور است.

سردار هداوند افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی از اولویت‌هایی است که پلیس همواره در نگاه جامعه محور خود به آن توجه ویژه داشته و بر آن است تا با بهره‌گیری از مشارکت‌های گوناگون مردمی برای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه، گام‌های سودمندی را بردارد.

وی بیان داشت: خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگی است که بحمدالله فرماندهی انتظامی تمام توان خود را برای انجام هر چه بهتر مأموریت‌ها به کار می‌گیرد و با جدیت و قاطعیت انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح‌های امنیت اجتماعی به صورت مستمر و با مشارکت پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های استان البرز با قدرت تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و سرقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 5808392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha