۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

اوباش مسلح محله حصارک در تور سازمان اطلاعات فراجا

اوباش مسلح محله حصارک در تور سازمان اطلاعات فراجا

کرج- فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یکی از اوباش خطرناک و سابقه‌دار منطقه حصارک خبر داد و گفت: این متهم به جرم قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب قرار داشت.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر قدرت نمایی با سلاح و برهم زدن نظم عمومی توسط ۴ نفر از اوباش و مخلان امنیت در منطقه حصارک کرج، رسیدگی به موضوع به مأموران سازمان اطلاعات فرا جا در استان البرز محول شد.

وی افزود: در همان دقایق اولیه پس از درگیری، ۳ نفر از این افراد توسط پلیس دستگیر و تلاش برای دستگیری عامل اصلی ایجاد این بی نظمی همچنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: علیرغم اینکه متهم برای گمراه کردن مأموران هیچ گونه ردی از خود به جای نگذاشته و دائماً در حال نقل مکان بود، اما با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهرستان چهارباغ شناسایی و در یک عملیات ضربتی در نیمه‌های شب این اوباش خطرناک دستگیر شد.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اوباش و مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که در صورت هر گونه خطایی با برخورد جدی مأموران جان بر کف انتظامی مواجه خواهند شد.

کد خبر 5809629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      0 0
      حکم سنگین فقط اینارو مهار میکنه . فقط و فقط .‌ قوه قضایی ببینیم چیکار میکنی .