۱۵ آبان ۱۳۸۶، ۱۰:۳۰

شاه حسینی در گفتگو با مهر:

در اعمال قانون توصیه پذیر نیستم

در اعمال قانون توصیه پذیر نیستم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات رئیس سازمان لیگ برتر مبنی بر اینکه سخت گیری کمیته انضباطی در محرومیت تماشاگران لیگ برتر "مرگ فوتبال" را به دنبال خواهد داشت،گفت: آقایان بهتر است از اظهار نظر در حوزه های غیر تخصصی خود اجتناب کنند.

عبدالرحمان شاه حسینی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب به خبرنگارمهرافزود : متاسفانه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال اعمال قانون نسبت به تیم ها و اعمال محرومیت تماشاگران را باعث تضعیف لیگ برترعنوان کرده اند که بهتر است هرکمیته به وظایف خود بپردازد و از اظهارنظر پیرامون حوزه های تخصصی دیگرکمیته ها پرهیز کند.

وی با تاکید بر اینکه دراعمال قانون هرگز توصیه پذیر و سفارشی عمل نخواهم کرد، اظهارداشت : کمیته انضباطی یک کمیته مستقل و صاحب استقلال رای است و درتصمیمات خود هرگز مصلحت اندیشی و اهمال کاری نخواهد کرد وتحت هرشرایطی نسبت به اعمال قانون وفادارخواهد ماند. 

شاه حسینی تصریح کرد : بهتر است درفدراسیون هربخش درچارچوب وظایف خود به اظهارنظر بپردازد و ازدخالت در سایرحوزه ها که جنبه تخصصی دارد، خودداری کند و اجازه بدهند تا هر کمیته بر اساس مسئولیت ها و ماموریت هایی که دارد به تصمیم گیری و اعمال قانون بپردازد .

کد خبر 581385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha