۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

از یک انبار نگهداری مرغ و گوشت؛

۵ تن مواد پروتئینی احتکاری در نظرآباد کشف شد

۵ تن مواد پروتئینی احتکاری در نظرآباد کشف شد

نظرآباد- با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی نظرآباد، از یک انبار نگهداری مرغ و گوشت، ۵ تن مواد پروتئینی احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ فرج‌الله اسدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و قاچاق سازمان یافته، با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی از وجود مقادیر زیادی گوشت و مرغ احتکاری در یکی از انبارهای سطح شهر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری مأموران تعزیرات حکومتی و اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار ۵ تن انواع گوشت احتکاری از قبیل گوشت مرغ، گوسفند و گوساله را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله احتکاری کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۱۱ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با تاکید بر استمرار طرح‌های پاک سازی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

کد خبر 5814478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha