۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۳۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه‌ اشرفیه

کشف ۳۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه‌ اشرفیه

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند ۳ نفره در زمینه قاچاق مواد مخدر در استان گیلان، دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، خودروی متهمان شناسایی و مشخصات آنها محرز شد، افزود: این افراد حین جابه‌جایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان آستانه‌اشرفیه، متوقف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان به کشف ۳۶۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان اشاره کرد و ادامه داد: متهمان ۳۲، ۳۶ و ۴۱ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت جامعه برشمرد و اضافه کرد: مبارزه با این معضل اجتماعی همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می‌کند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

کد خبر 5815581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha