۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناوه:

مجوز سایت پسماند شهرهای گناوه و بندرریگ با جدیت بیشتری پیگیری شود

مجوز سایت پسماند شهرهای گناوه و بندرریگ با جدیت بیشتری پیگیری شود

گناوه- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: شهرداری های گناوه و بندرریگ اخذ مجوز سایت پسماند این شهرها را با جدیت و حساسیت بیشتری پیگیری کنند .

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گناوه اظهار داشت: وقتی بحث سلامت جامعه به میان می‌آید همه ما این حق را داریم که نسبت به موضوع حساس شویم و اگر جایی کوتاهی در این مورد صورت گیرد واکنش نشان دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها بحث پسماند و جمع آوری زباله‌ها که با سلامت مردم و محیط زیست ارتباط دارد و اگر این کار را به درستی نتوانیم انجام دهیم نقطه منفی در عملکردها خواهد بود.

وی گفت: شهرداری‌ها، وظایف عمرانی و خدماتی مهمی بر عهده دارند که این کارها انجام خواهد شد، اما موضوعی مانند پسماند که به سلامت مردم مرتبط است نباید زمان آن بگذرد و به تأخیر بیافتد و باید نسبت به آن حساس باشیم.

مجوز سایت پسماند شهرهای گناوه و بندرریگ با جدیت بیشتری پیگیری شود

وی اضافه کرد: تأخیر در روند ساماندهی موضوعی مانند پسماند نسبت به طرح‌های دیگر تبعات بیشتری برای جامعه و مردم به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه با تاکید بر اهمیت موضوع ساماندهی سایت پسماند در شهرهای گناوه و بندر ریگ بیان کرد: از شورا و شهرداری گناوه و بندر ریگ انتظار می‌رود که اخذ مجوز سایت پسماند با جدیت پیگیری شود و اگر مشکلی وجود دارد حتماً اطلاع داده شود تا رسیدگی و پیگیری لازم انجام گیرد.

وی گفت: ما آمادگی داریم تا در کنار شهرداری‌ها با جدیت این موضوع را پیگیری و مشکلات و در رفع موانع کمک کنیم لذا هر گونه سهل‌انگاری شهرداری‌های این ۲ شهر قابل قبول و پذیرفتنی نیست و باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مجوز سایت پسماند شهرهای گناوه و بندرریگ با جدیت بیشتری پیگیری شود

وی اضافه کرد: اساس و اصل کار برای ساماندهی این سایت‌ها مجوزها است و تنها با اخذ مجوزها می‌توان برای اعتبارات لازم مکاتبه و اقدام کرد و مراحل بعدی را در ساماندهی سایت‌ها انجام داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه یادآور شد: در حال حاضر به دلیل نداشتن مجوز، امکان اختصاص اعتبارات از محل تملک دارایی‌ها و سازمان شهرداری و دهیاری‌ها برای ساماندهی سایت پسماند از لحاظ قانونی وجود ندارد و لذا اولین کار برای ساماندهی سایت‌ها صدور و اخذ مجوز است که شهرداری‌ها باید به جد پیگیری و نسبت به آن حساسیت بیشتری به خرج دهند.

کد خبر 5816447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha