۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴

امام جمعه ملایر:

پیروی از خدا باعث پیروزی در همه موقعیت ها خواهد بود

پیروی از خدا باعث پیروزی در همه موقعیت ها خواهد بود

همدان_امام جمعه ملایر گفت: نوع عملکرد و باز خورد دولت فعلی نشان می‌دهد که اگر ما خدا را داشته باشیم خدا در همه موقعیت‌ها با ما خواهد بود و ما موفق و پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: اعتراف به گناهان در نزد دیگران نه تنها پسندیده نیست بلکه مورد مذمت قرار گرفته است اما اعتراف به گناهان نزد خدا نه تنها پسندیده است بلکه امری ضروری است که خداوند ما را مورد بخشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه عرفه را از دست ندهیم و در خانه خدا برویم و دعای عرفه را بخوانیم و از خدا بخشش بطلبیم، ادامه داد: شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ نشان داد که ترور از ابزارهای برنده دشمن در طول تاریخ ترور شخصیت بوده بوده است و شهید بهشتی یکی از شخصیت‌های برجسته بود که با همه هجمه‌ها و نسبت به ایشان مشغول خدمت به مردم بود و امام راحل نیز در خصوص ایشان فرمود که شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود.

وی با بیان اینکه کار قوه قضائیه در واقع ایستگاه پایانی مبارزه با فساد و جنایات است گفت: اگر مسئولین دیگر وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مردم نیز مواظبت کنند و خطا نکنند قطعاً اگر مردم و مسئولین مواظب باشند کار قوه قضائیه کمتر می‌شود و زودتر به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

ارزنده با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات بزرگ کشور ما مشکل اقتصادی است گفت: همین مشکلات اقتصادی وقتی دایره اش وسیع می‌شود و باعث مشکلات دیگر از جمله مشکلات فرهنگی و خانوادگی می‌شود و قوه قضائیه نیز کارش سنگین‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: امروز دولت آقای رئیسی به نوعی عمل می‌کند که هم پاکدست است هم دنیا مجبور است به زبان ما صحبت کند و این نشان از قدرت و توان کشور است و اقتدار جمهوری اسلامی را می‌رساند.

ارزنده خطاب به کسانی که به دنبال بر اندازی نظام بودند و اغتشاشات سال گذشته را راه انداختند گفت: امروز می‌بینیم که پلیس فرانسه همایش منافقین را لغو می‌کند و این قدرت و زبان دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی و اقتدار مسئولان است و دنیا پشت سر هم برای بستن قرارداد با ایران صف کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز ذلت دشمنان و آمریکا را می‌بینیم گفت: کسانی که به دشمن امید بسته بودند و مملکت را شخم زدند امروز بیایند و سیاست و زبان نظام جمهوری اسلامی را با دنیا ببینند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه عملکرد مسئولین تبعات اجتماعی دارد و سو مدیریت‌ها باعث مشکلات دیگر می‌شود گفت: نوع عملکرد و باز خورد دولت فعلی نشان می‌دهد که اگر ما خدا را داشته باشیم خدا در همه موقعیت‌ها با ما خواهد بود و ما موفق و پیروز خواهیم شد.

وی بر برخورد با کسانی که باعث مشکلات مردم می‌شوند را از مطالبات جدی مردم از قوه قضائیه دانست و تاکید کرد: قطعاً قوه قضائیه به دنبال برخورد است و با توجه به شرایط ومراحل اداری حتماً به موقع با اینها برخورد می‌شود.

کد خبر 5817990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha