۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۲

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین:

تبلیغات اسلامی در قزوین پشتیبانی برای شبکه‌های مذهبی است

تبلیغات اسلامی در قزوین پشتیبانی برای شبکه‌های مذهبی است

قزوین- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به پشتیبانی برای شبکه‌های مذهبی تبدیل شده است، ادامه داد: امروز شاهد اتحاد خوبی در شبکه هیئات مذهبی هستیم.

محمد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بعد از تغییرات سازمان تبلیغات اسلامی رویکرد جدیدی در حوزه آرایش شبکه امامت، تشکل‌های دینی و همچنین مذهبی در آن شکل گرفته است.

وی افزود: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی بر مبنای گفتمان امام و امت شکل گرفته و تلاش شده در این فضای جدید و نقش و کنش مردم در جایگاه‌های مختلف افزایش پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به پشتیبانی برای شبکه‌های مذهبی تبدیل شده است، ادامه داد: همین گفتمان جدید در تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز به وجود آمده و شاهد اتحاد خوبی در شبکه هیئات مذهبی هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد هم افزایی و عملکرد جبهه‌ای در فضای تبلیغات اسلامی استان قزوین حاکم است، تاکید کرد: این انتظار و امید وجود دارد که بحث تبلیغ و تبیین و پشتیبانی از هیئات مذهبی روز به روز تقویت شود و فعالیت‌های هم‌افزا را رقم بزند.

خورشیدی تاکید کرد: مجموعه‌های مردمی و هیئات مذهبی امروز خیلی از بارها را به دوش می‌کشند و به عنوان حلقه‌های میانی نقش مهمی در بین حاکمیت و مردم ایفا می‌کنند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز یک سازمان حاکمیتی است که نقش پشتیبانی از مردم را با نگاه حاکمیتی دارد و باید این فضا را تقویت کند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین تاکید کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در دوره مدیریتی جدید سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده همین نگاه هم افزایی و کنش گری هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های است.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری مراسم و تشکیل ستادهای مردمی توسط هیئات فعال در مناسبت‌های مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 5819181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha