۵ تیر ۱۴۰۲، ۰:۰۹

فرماندار نقده:

علت اولیه آتش سوزی بازارچه امین نقده اتصالات برقی تلقی می شود

علت اولیه آتش سوزی بازارچه امین نقده اتصالات برقی تلقی می شود

ارومیه - فرماندار نقده علت اولیه آتش سوزی گسترده در بازارچه امین نقده را اتصالات برقی عنوان کرد.

محمد نوبخت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات آتش سوزی بازارچه امین نقده افزود: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب گزارش آتش‌سوزی بازارچه امین به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در این مکان حضور یافته و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی با اشاره به گسترده بودن و وسعت آتش سوزی عنوان کرد: برای تسریع در اطفای حریق و به دلیل گسترده بودن آتش سوزی از تیم‌های آتش نشانی شهرهای ارومیه، مهاباد، پیرانشهر و اشنویه درخواست ارسال ماشین آتش نشانی کرده‌ایم و هم اکنون نیز با وجود مهار آتش سوزی هنوز نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند.

نوبخت با اشاره به احتمالی آتش سوزی مجدد این بازارچه، گفت: تا رفع احتمال خطر مجدد آتش سوزی ضمن امداد رسانی نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند.

فرماندار نقده با بیان اینکه تاکنون در این آتش سوزی ۱۲ نفر که مالکان مغازه‌های این بازارچه هستند مصدوم شده‌اند، افزود: مصدوم ناشی از حادثه آتش‌سوزی نداشتیم. تعدادی که مصدوم شدند، به خاطر ازدحام جمعیت بوده و یا در تلاش برای خارج کردن اجناس مغازه‌هایشان دچار حادثه شدند.

وی خاطرنشان کرد: علت اولیه این آتش سوزی اتصالات برقی تلقی می‌شود اما برای اظهار نظر درباره علت دقیق حادثه منتظر نظر کارشناسی هستیم.

بازارچه امین نقده دارای ۸۰۰ مترمربع مساحت با ۵۰ مغازه پوشاک و مصالح ساختمانی بود.

کد خبر 5820010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha