۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبرداد؛

کسب مقام نخست مراکز ورزش قهرمانی توسط ورزش وجوانان آذربایجان شرقی

کسب مقام نخست مراکز ورزش قهرمانی توسط ورزش وجوانان آذربایجان شرقی

تبریز - مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان ها در سال گذشته گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب ستوده‌نژاد در جمع خبرنگاران افزود: گزارش ارزیابی عملکرد مراکز ورزش قهرمانی استان‌ها در سال ۱۴۰۱ طبق شاخص‌های اصلی مراکز ورزش قهرمانی به ترتیب در پنج بخش، ساختار تشکیلات‌، استعدادیابی ورزشی‌، سنجش قابلیت‌های جسمانی‌، مشارکت در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همکاری با محققان و پژوهشگران در ۲ بخش کمی و کیفی از سوی کارگروه استعدادیابی دفتر مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال گردید.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: شیوه ارزیابی کلیه فرآیند عملکرد طبق گزارشات کارشناسان دفتر در بازدیدهای ادواری از مراکز ورزش قهرمانی‌، اسناد مثبته ارسالی از سوی ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌ها، بررسی ثبت و اطلاعات سامانه مراکز ورزش قهرمانی بوده است.

ستوده‌نژاد اذعان کرد: پس ارزیابی‌، امتیازات استان‌ها در سه گروه مشخص و رتبه‌بندی شد که در آن استان‌های آذربایجان‌شرقی‌، اصفهان، فارس‌، خراسان رضوی‌، گیلان‌، مازندران‌، خوزستان‌، تهران به ترتیب رتبه اول تا هشتم را با توجه به امتیازات کسب شده به‌دست آوردند.

کد خبر 5820897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha