۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اراک

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اراک

اراک- جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمدرضا چگنی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: به منظور مبارزه با کالای قاچاق و سودگران اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی، با گشت زنی‌های هدفمند و انجام عملیات‌های موفقیت آمیز پلیسی، موفق به توقیف ۱۰ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شدند.

وی به کشف ۱۳۰۶ عدد انواع ظروف آشپزخانه، ۴۴۰۰ عدد ریش تراش، ۱۳۶۸ کیلوگرم گردو و ۱۱ هزار و ۵۹۲ قلم انواع دیگر کالاهای قاچاق در بازرسی از این خودروهای توقیفی، اشاره و اظهار کرد: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده دراین عملیات‌های پلیسی، از سوی کارشناسان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با رانندگان خودروهای شوتی حامل کالاهای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی افزود: ۸ متهم دستگیر شده در این عملیات‌ها، با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5824488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha