۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵

تجمع حوزویان بندرعباس در محکومیت اهانت به قرآن برگزار شد

تجمع حوزویان بندرعباس در محکومیت اهانت به قرآن برگزار شد

بندرعباس - تجمع طلاب و روحانیون استان هرمزگان در محکومیت اهانت به قرآن در حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن موسایی مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان عصر شنبه در اجتماع طلاب و روحانیون بندرعباس که در مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس برگزار شد ضمن اعلام محکومیت جنایت تکراری استکبار جهانی در هتک حرمت به قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن ناجی بشریت است و دشمنان ان کتاب الهی را به خوبی شناخته است.

وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ عاجز از تقابل با قرآن کریم بود است، افزود: با یک تحقیق و بررسی در طول سال‌های اخیر در فضای مجازی و اینترنت خواهید دید که قرآن پرفروش‌ترین کتاب در دنیا است.

موسایی عنوان کرد: مقابله با قرآن اختصاص به این قرن ندارد بلکه در قرون و اعصار دیگر نیز وجود داشته است؛ چرچیل قرآن را به مجلس انگلستان آورد و اینگونه گفت تا قرآن در بین مسلمانان است نمی‌توانیم بر آنها مسلط شویم.

وی اظهار کرد: هری کسینجر هشدار می‌دهد به رشد اسلام گرایی و قرآن گرایی در اروپا و در دورترین نقاط عالم که با ادبیات قرآن کریم آشنا هستند.

مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه هتک حرمت به قران کریم توهین به اعتقادات و شریعت بیش از دو میلیارد انسان است، یادآور شد: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب از تمامی راه، کیدها و نیرنگ‌ها استفاده کرده تا دنیای اسلام را به نابودی سوق دهد.

موسایی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شاگرد قرآن و رهبر انقلاب مفسر آن است و افرادی مانند شیخ ابراهیم زکزاکی با استفاده از قرآن کریم انسان‌های زیادی را به سمت اسلام سوق دادند.

کد خبر 5824790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha