۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

همزمان با سراسر کشور؛

۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد

۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهان اهدا شد

اصفهان – قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۸۲ سری جهیزیه با کمک خیران به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

نبی‌الله الله‌دادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، اظهار داشت: در دهه ولایت و امامت با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، ۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا و بدرقه راه آنان به خانه بخت شد.

وی با اشاره به مراکز نیکوکاری فعال در عرصه تأمین جهیزیه خانوارهای نیازمند، ادامه داد: خوشبختانه در بین ۵۳۰ مرکز نیکوکاری استان اصفهان ۲۰۷ مرکز، برای کمک به تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند با این نهاد، همکاری دارند و سال گذشته بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب نقد و کالا مشارکت داشته‌اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان به اینکه از سال ۱۴۰۰ یک مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند راه اندازی شده است، افزود: این مرکز سال پیش ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کالا و در سه ماهه نخست امسال نیز ۵۵۴ میلیون تومان برای تأمین کالاهای ضروری جهیزیه نوعروسان همکاری داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۸ خانواده متقاضی دریافت جهیزیه در لیست نوبت هستند، گفت: امیدواریم با مساعدت خیران و نیکوکاران بتوانیم در تأمین اقلام جهیزیه آنها نیز به نحو مطلوب اقدام و آنها را نیز راهی خانه بخت کنیم.

کد خبر 5825164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha