۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶

به مناسبت عید سعید غدیرخم ؛

همایش ۳۰ هزار نفره ویژه بانوان قرآنی برگزار می‌شود

همایش ۳۰ هزار نفره ویژه بانوان قرآنی برگزار می‌شود

همایش ۳۰ هزار نفره غدیر قرآنی ویژه بانوان به مناسبت عید سعید غدیرخم و در هفته عفاف و حجاب ۱۲ الی ۱۳ تیرماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ۳۰ هزار نفره غدیر قرآنی ویژه بانوان به مناسبت عید سعید غدیرخم و در هفته عفاف و حجاب ۱۲ الی ۱۳ تیرماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این همایش قرآنی ۳۰ هزار نفره به صورت حضوری در تهران در محل دانشگاه تهران، محل برگزاری نمازجمعه و هزاران نفر به صورت غیر حضوری از سراسر کشور، برگزار می‌شود.

همه شرکت کنندگان بزرگسال سوره نبا، نوجوانان سوره شمس و خردسالان سوره انشراح را با فراگیری روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تفسیر، صوت و لحن و تجوید، حفظ می‌کنند و در روز همایش، ضمن برنامه‌های دیگر، این سوره‌ها را همخوانی کرده و در کنار همه این برنامه‌ها خطبه غدیر را نیز بازخوانی می‌کنند.

این همایش ویژه بانوان و خردسالان است و سازمان‌ها و نهادهای متعددی همچون صداوسیما، قرارگاه خاتم الانبیا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم، سازمان زیباسازی و…، در این همایش مشارکت خواهند داشت.

شایان ذکر است، پیش از این، همایش ۶۰۰۰ نفره و ۱۸۰۰۰ نفره نیز برگزار شده است. در این همایش قرآنی هر ۶ الی ۱۰ نفر شرکت‌کننده یک مربی قرآن دارند و مجموعاً حدود ۵۶۴۰ مربی و نزدیک به ۳۰۰۰ نفر کادر اجرایی این همایش می‌باشند.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پیام‌رسان ایتا به آدرس کانال همایش غدیر قرآنhttps://eitaa.com/qadir_e_qoran مراجعه کنند.

کد خبر 5825444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha