۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶

به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

۲۰ میلیارد تومان کالا بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

۲۰ میلیارد تومان کالا بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۲۰ میلیارد تومان کالاهای مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن بعد از ظهر یکشنبه در آئین توزیع کالاهای مورد نیاز هزار مددجو و جهیزیه نوعروسان اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود.

وی از توزیع هزار قلم کالای مورد نیاز مددجویان این نهاد خبر داد و بیان کرد: به میمنت عید سعید غدیر خم ۲۰ میلیارد تومان کالاهای مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اکنون مددجویان به هزار و ۵۰۰ قلم یخچال و هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر گازی نیاز دارند گفت: از خیرین انتظار می‌رود در این عرصه همواره ما را یاری کنند.

روشن با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر یکی از برنامه‌های مهم این نهاد اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی دانست و اظهار داشت: کمیته امداد در راستای آموزه‌های دینی و مذهبی طرح‌های مهمی در جامعه هدف مورد اجرا گذاشته است.

توانمندسازی مددجویان

وی توانمندسازی مددجویان و اشتغال‌زایی آنان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد: امسال تسهیلات اعتباری برای اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی به مبلغ ۵۸۲ میلیارد تومان ابلاغ و تخصیص یافته طرح‌های مختلف از جمله دامپروری، پرورش طیور، صنایع دستی، فرش و گلیم، تولید پوشاک، کشاورزی، زنبورداری و پرورش آبزیان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه امسال افزون بر ۵ هزار و ۶۰۰ مددجو از طرح‌های اشتغال‌زایی بهره‌مند می‌شوند گفت: در این راستا مددجویان در شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک به کار گرفته می‌شوند.

روشن تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مددجویان را یکی دیگر از مأموریت‌های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: به میمنت ایام دهه امامت و ولایت و همزمان با عید غدیر ۳۶۳ دست جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی توزیع شد.

کد خبر 5827647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha