۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ملت ایران با انتخاب اصلح یاری‌گر اسلام و انقلاب باشند

ملت ایران با انتخاب اصلح یاری‌گر اسلام و انقلاب باشند

قم- در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده، مردم عزیز در انتخاب اصلح به این معیارها توجه ویژه‌ای داشته و با انتخاب درست یاری‌گر اسلام و انقلاب باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نعمت انتخابات و مردم سالاری دینی که به برکت انقلاب اسلامی و هوشیاری امام راحل عظیم الشأن به ملت ایران ارزانی داشته شده است، سال‌هاست که در سایه هدایت‌های رهبری معظم انقلاب مدظله العالی صیانت شده و امروز به یکی از مظاهر اقتدار و عزت ملی بدل گشته است.

مردم بصیر و شریف ایران نیز پیوسته با حضور مسوولانه خود در انتخابات‌ها با قدرشناسی از این نعمت، علاوه بر انجام تکلیف دینی و سیاسی، از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران قوی گام بر می‌دارند.

حضور پای صندوق‌های رأی و تلاش در انتخاب اصلح، یک عمل صالح سیاسی و دینی است که چشم طمع دشمنان را کور و ایران اسلامی را سرافراز خواهد کرد.

توجه به ویژگی‌های نامزد اصلح در کلام مقام معظم رهبری راهگشای یک انتخاب درست است. به فرموده ایشان «اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد. دوم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی داشته باشد برای کار کردن. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند. توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب این موجب صلاحیت است. وقتی این صلاحیت وجود داشت این آدمی با این خصوصیات می‌تواند از همه‌ی ظرفیت‌های کشور استفاده کند» لذا توصیه می‌کنیم، مردم عزیز در انتخاب اصلح به این معیارها توجه ویژه‌ای داشته باشند و با انتخاب درست یاری‌گر اسلام و انقلاب باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت از آحاد مردم جهت حضور دشمن شکنانه و خلق حماسه‌ای دیگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر مشارکت گسترده و انتخاب اصلح تاکید می‌کند و با گرامیداشت یاد و نام خادم ملت، شهید رئیسی رحمت الله علیه، عزت و سرافرازی ایران و ملت شریف را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

کد خبر 6149551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha