۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶

استاندار خراسان شمالی:

دشمن توان خاموش کردن چراغ انقلاب را ندارد

دشمن توان خاموش کردن چراغ انقلاب را ندارد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به تلاش های متعدد دشمنان در نابودی ایران، گفت: دشمن توان خاموش کردن چراغ انقلاب را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد سه شنبه شب در مراسم اختتامیه رویداد تصویر سازی مرزبان اظهار داشت: حفظ کیان کشور با روحیه رشادت طلبی در بین جوانان و مدیران محقق شده است و وجود امنیت در سایه ایمان و تبعیت از رهبری تحقق یافته است. 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نمی‌توان ایثار شهیدان را جبران کرد، افزود: باید قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا باشیم. 

وی با اشاره به مسیر طی شده کشور و رنج‌های تحمیل شده به مردم از سوی قدرت‌های سلطه خاطر نشان کرد: کشور ما مسیر سختی را طی کرده تا مردم به جایگاه واقعی خود دست یابند. 

حسین نژاد بیان داشت: امروز اگر در چنین مراسم‌هایی حضور داریم به دلیل اجرای عدالت است و آنچه که کشورهای سلطه دنبال آن هستند این است که منافع کشورهای مظلوم را به نفع خود ضبط کنند. 

حسین نژاد در بخش دیگر سخنان خود گفت: دشمنان با روش‌های مختلف درصدد به کرسی نشاندن سلطه خود هستند. 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی تمام حرکات دشمنان به رغم ترورها و تجزیه طلبی‌ها متلاشی شد، افزود: دشمنان با این اقدامات درصدد بودند تا به تصور خود چراغ انقلاب را خاموش کنند اما در سایه رهبری توانسته ایم این مسیر را با اقتدار، با انسجام و وحدت طی کنیم. 

محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه مرزهای ما امن هستند، گفت: در برخی مرزها شاهد شهادت جوانان هستیم که دشمنان قصد دارند تا مقاومت جوانان در حفظ کیان این کشور را محک بزنند در حالیکه شجاعت و دلاورمردی همچنان در بین جوانان و مدیران ما وجود دارد و نمی‌توانند اقدامی انجام دهند که باید آن را قدر دانست.

کد خبر 5827805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha