۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور:

انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ فرهنگی سطح جهان فعالانه عمل کرد

 انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ فرهنگی سطح جهان فعالانه عمل کرد

ساری- معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان این که انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ جهانی فعالانه عمل کرده است، گفت: انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را شکسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ملانوری عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سطح کشور برنامه‌هایی در حوزه اعزام مبلغ و برنامه‌های تبلیغ داریم، گفت: طرح هجرت از جمله برنامه‌هاست در قالب این طرح مبلغان حوزه علمیه برای مدیریت مساجد در سطح کشور اعزام می‌شوند.

وی با اظهار این که در طرح تبلیغ هجرت مبلغان به صورت تمام وقت، ساعتی و پاره وقت اعزام می‌شوند، گفت در طرح هجرت، در طرح مسجد در تراز اسلام و انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام با بیان اینکه طرح در تبلیغ در فضای مجازی از دیگر طرح‌های معاونت تبلیغی و فرهنگی است، اظهار داشت: در حال حاضر مراکز تبلیغ مجازی در ۱۱ استان کشور وجود دارد و به تولید و نشر و گسترش محتوای مجازی می‌پردازند.

حجت الاسلام ملانوری تبلیغ تخصصی را شامل تبلیغ در ساحل دریا، جنگل، بیمارستان‌ها، میان اصناف و بازاریان و غیره ذکر کرد و گفت: طرح هجرت دائمی است و کسانی که اعزام می‌شوند یک سال در محل اجرای طرح می‌مانند.

وی با بیان اینکه طرح امین ۹ ماهه است اما طرح‌های تبلیغی تخصصی در در تمام طول سال انجام می‌شود، گفت: در طرح هجرت کسانی که می‌خواهند در روستا فعال باشند باید سطح ۲ حوزه را داشته باشند.

معاون تبلیغ امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: در طرح‌های تبلیغ تخصصی، مناطق محروم، حاشیه شهرها و مناطق دارای حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی دارای اولویت بیشتری است.

حجت الاسلام ملانوری با بیان این که در حوزه تبلیغ در سطح جهانی فعالانه عمل کردیم گفت: بزرگترین اقدام فعالانه فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود زیرا با انقلاب اسلامی هیمنه استکبار و کفر مورد حمله قرار گرفته است.

وی گفت: دشمنان در حوزه پاسخ به انقلاب اسلامی تمام ابزارهای رسانه‌ای را به کار گرفته‌اند تا خود را حفظ کنند و کل تبلیغات دشمن علیه ما برای محافظت از خودشان است.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با اظهار اینکه منطق انقلاب اسلامی و اسلام قوی است و دشمنان توان مقابله با آن را ندارند، گفت: انقلاب اسلامی کاری کرد که دهان مردم دنیا علیه استکبار باز شده است و انقلاب اسلامی کاری کرد که مستضعفان دنیا بیدار شوند و جلوی مستکبران حرف بزنند و هیمنه استکبار شکسته شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: صهیونیست‌ها تصورشان این بود که می‌مانند در حالی که آنان قدرت بازدارندگی خود را از دست داده‌اند و شکست خورده‌اند.

وی با اظهار این که آثار و برکات تبلیغی انقلاب اسلامی در جهان مشهود است، گفت: با اقدامات تبلیغاتی جمهوری اسلامی مردم جهان به انقلاب اسلامی و اسلام علاقمند شدند زیرا انقلاب انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است.

وی با اظهار این که در حوزه تبلیغ باید فعال باشیم، گفت: ما در حوزه زن، اقتصاد، عدالت و سبک زندگی حرف برای گفتن داریم و

کد خبر 5829020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha