۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

امام جمعه موقت پارس آباد:

عید غدیرخم افضل اعیاد مسلمانان است

عید غدیرخم افضل اعیاد مسلمانان است

پارس آباد - امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: عید غدیرخم از مهمترین اعیاد اسلامی است و جشن‌های آن باید گسترده و پرشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت عید غدیرخم، اظهار کرد: عید غدیرخم از بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی و همچنین افضل اعیاد مسلمانان است و باید جشن‌های آن گسترده و پرشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) الگویی برای تمام بشریت است، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از پیام غدیرخم، بهترین الگوی سبک زندگی برای نوجوانان و جوانان و نسل امروز است.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد با اشاره به ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش برای رواج بی حجابی هستند، تصریح کرد: در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از حضور گرم و صمیمی اقشار مختلف مردم شریف شهرستان، مسئولان و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم باشکوه عیدغدیر بیان کرد: طبخ و توزیع ۸ هزار پرس غذا بین مردم پارس آباد در روز غدیر توسط موکب فاطمه زهرا (س) انجام می‌شود.

باقری پرداخت مطالبات گندم کاران پارس آباد را یادآور شد و گفت: درخواست کشاورزان پرداخت به‌موقع مطالبات و پول خرید تضمینی گندم است.

کد خبر 5829956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha