۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

امیدی خبر داد؛

نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی این‌هفته آغاز می‌شود

نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی این‌هفته آغاز می‌شود

رئیس نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی گفت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۱ تیر همزمان با روز عفاف و حجاب، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا ۲۶ تیر ادامه دارد.

حمیدرضا امیدی رئیس نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک خانواده با محوریت دختران است که همراه با رویدادهای جانبی و نشست‌های تخصصی در فضایی بالغ بر دو هزار متر مربع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی با حضور ۵۰ تولیدکننده در ۵۰ غرفه برگزار می‌شود. همچنین در این دوره از نمایشگاه برای بیش از ۶۰ زن سرپرست خانوار امکان حضور فراهم شده است تا محصولات خود را برای مخاطبان عرضه کند. محصولات در رسته‌های عبا، چادر، روسری و ملزومات حجاب است.

رئیس نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی گفت: در این نمایشگاه دوخت رایگان چادر خواهیم داشت و پارچه‌ها با قیمت مناسب برای مخاطبان عرضه می‌شود. همچنین در این نمایشگاه به عرضه لباس‌های ویژه محروم و اربعین خواهیم پرداخت. نمایشگاه به صورت فصلی برگزار می‌شود و در فصل‌های آینده شاهد برگزاری نمایشگاه هدی خواهیم بود. هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه پوشاک مناسب و ارزان به مصرف کننده و ترویج لباس پوشیده و عفیفانه در سطح جامعه است.

امیدی گفت: در این نمایشگاه ۵ نشست تخصصی با عناوینی همچون بوم کسب و کار نویسی، بهینه سازی طراحی محصول، هویت سازی برای برند و پیش رویداد لباس تراز ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه توسط انجمن فعالان و متخصصین حجاب با همکاری اداره کل بانوان شهرداری تهران از روز چهارشنبه ۲۱ تیر مصادف با روز عفاف و حجاب آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۲۶ تیر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه دارد. علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ به طبقه بالای کانون پرورش فکری مراجعه کنند.

کد خبر 5830851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha