۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

همزمان با هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛

نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل تشدید می‌شود

نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل-معاون ارزیابی انطباق و مسئول تمشیت امور جاری استاندارد استان اردبیل گفت: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل در هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشدید می‌شود.

حسنعلی حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی تحت پوشش در هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و اظهار کرد: بازرسی‌ها با هدف حفظ سلامت و ایمنی جامعه، ملموس نمودن حضور استاندارد در جامعه و اعتماد سازی و ارتقای کیفیت محصولات انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای ارزیابی انطباق، ارتقا کیفیت و رقابتی کردن محصولات تولیدی استان، این بازدید و نمونه برداری‌ها با حضور کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد و همراهی کارشناسان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در حال انجام است.

معاون ارزیابی انطباق و مسئول تمشیت امور جاری استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه باید تولیدات با کیفیت و استاندارد سرلوحه عملکرد مدیران و مسئولان واحدهای تولیدی در استان باشد، گفت: با کیفی‌سازی محصولات تولیدی در استان زمینه برای افزایش فروش و رونق تولیدات این واحدها نیز فراهم می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه صاحبان واحدها اهتمام جدی داشته باشند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کنار بازدید دوره‌ای از این واحدهای تولیدی، بستر و زمینه کیفی‌سازی تولید آنها را با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه‌جانبه فراهم کنیم که در ابعاد مختلف این کار با دقت و نظارت بیشتر در حال انجام است.

کد خبر 5830958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha