۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷

فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در دهقان ویلا

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در دهقان ویلا

کرج- فرمانده انتظامی کرج از کشف و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محله دهقان ویلا این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی ودر راستای طرح امنیت محله محور، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا با حجم ۱۳۰۰ فاقد مدارک قانونی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد ریال می‌رسد، شدند.

فرمانده انتظامی کرج در پایان از انتقال موتورسیکلت قاچاق به پارکینگ خبر داد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 5831131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نادر IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      23 0
      جوری مینویسه قاچاق انگار مواد مخدر داشته ...موتور بوده عشق موتور داشته . خلاف شرع نبوده خلاف کشور نبوده برای ترور نبوده فقط دوست داشته
      • سجاد IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
        1 14
        خلاف قانون که بوده، شاید قاچاق مواد مخدر نبوده ولی شکستن قانون طبق فتوای مراجع حرامه، پس خلاف شرع هم هست. اگه قرار باشه گناه هرکس رو با اینکه به اون علاقه داشته و جوونی کرده جبران کرد که همه احکام الهی و قوانین را باید فرستاد هوا