۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸

معاون استاندار البرز خبر داد؛

لزوم آمادگی فرمانداری‌ها برای پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات 

لزوم آمادگی فرمانداری‌ها برای پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات 

کرج- معاون مدیریت توسعه و منابع استاندار البرز گفت: احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده و در صورت اعلام رسمی آن، فرمانداری‌ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه حدادپور بعد از ظهر یکشنبه در جمع دست‌اندکاران انتخابات در شهرستان کرج اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری‌ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

وی بیان کرد: دومین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور عبداللهی استاندار و فرمانداران، رؤسای کمیته‌های انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

معاون مدیریت توسعه و منابع استاندار البرز افزود: به تاکید استاندار توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چهار مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت باید در دستور کار اعضای ستاد انتخابات باشد.

حدادپور گفت: برنامه‌ریزی برای مشارکت و همفکری با اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون، مدارس، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و.. از دیگر توصیه‌های استاندار البرز در جلسه ستاد انتخابات استان بود.

حدادپور تصریح کرد: آمادگی کامل برای اجرای مفاد و قوانین انتخابات و بخشنامه‌های صادره از جمله انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و هیأت اجرایی و پیش بینی نیروهای جایگزین که در ادامه امکان همراهی با ستاد را ندارند، در دستور کار قرار گرفت.

وی متذکر شد: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، ادارات کل و … موظف هستند برای تأمین نیروی انسانی، خودرو و… آمادگی خود را برای همکاری با ستاد انتخابات اعلام کنند.

کد خبر 5832097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha