۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی خبر داد؛

پلمب یک شهربازی در مشهد/ پرونده قضایی برای متخلف تشکیل شد

پلمب یک شهربازی در مشهد/ پرونده قضایی برای متخلف تشکیل شد

مشهد- مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که به دلیل فک پلمب خودسرانه، برای متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد سجادی از پلمب یک شهربازی در مشهد خبر داد و اظهار کرد: کلیه تجهیزات شهربازی باید استاندارد لازم و گواهی بازرسی سالانه داشته باشند، علاوه بر بازرسی سالیانه، هر سه ماه یک بار، بازرسی‌ها انجام می‌شود که در صورت نداشتن استاندارد در تجهیزات و نا ایمن بودن این مجموعه‌ها و شهربازی‌ها، مجوز فعالیت از آن‌ها فورا ساقط و پلمب می‌شوند.

وی با بیان این‌که مجموعه شهربازی‌ها علاوه بر استاندارد تجهیزات، این امکان را دارند که پروانه استاندارد برایشان صادر شود، ادامه داد: در هر شهربازی باید یک ناظر فنی آموزش دیده وجود داشته باشد تا نظارت بر امور فنی استاندارها را انجام دهد.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظارت‌های میدانی و کارشناسی به‌صورت مستمر از تمامی شهربازی‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی توسط کارشناسان اداره استاندارد در حال انجام است و مردم نگرانی بابت ناایمن بودن وسایل شهربازی‌ها در مشهد و شهرهای مختلف نداشته باشند.

وی گفت: طی نظارت‌های انجام شده توسط کارشناسان ما، یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که مسئول این شهربازی به صورت خودسرانه اقدام به فک پلمب کرد اما با دستور قضائی مجدداً این شهربازی پلمب و در نهایت نیز پرونده قضائی برای وی تشکیل شد.

کد خبر 5833118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • BR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      35 0
      چرا این شهربازی رو به مردم معرفی نمی‌کنید تا مردم سوار نشوند تا اتفاق بدی نیفتد همیشه مخفی کردن در بعضی چیزها به صلاح مردم نیست
    • احسان الله حیدری IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      4 1
      هر ساله باید تمام وسایل های شهربازی ها مثل ماشین معاینه فنی یا چکاپ کامل شوند برای ایمنی 100 درصدی شهروندان. با تشکر
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      7 0
      کدوم شهربازی😐😐