۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

وزیر ارشاد:

فومن از مراکز اصلی رشد نیروهای انسانی فاخر در کشور است

فومن از مراکز اصلی رشد نیروهای انسانی فاخر در کشور است

فومن- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ستارگان زیادی از فومن در آسمان هنر ایران اسلامی درخشیده اند گفت: فومن یکی از مراکز اصلی رشد نیروهای انسانی فاخر و ارزشمند در کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه فومن با بیان اینکه ستارگان زیادی از فومن در آسمان خدمت و هنر و ارزش‌های ایران اسلامی درخشیده‌اند، گفت: فومن یکی از مراکز اصلی رشد نیروهای انسانی فاخر و ارزشمند در کشور بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به دنبال ایجاد رشد و توسعه و عدالت فرهنگی و هنری هستیم، افزود: همه نقاط کشور باید از استعدادهای رشد برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال حمایت و نظارت است، اظهار داشت: کار اصلی اجرا باید بر عهده مردم باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی و شهرستان فومن مردم فرهنگ دوست و انقلابی هستند، متذکر شد: سرود سلام فرمانده نیز یکی از اثرات جدید و فاخر هنری و ارزشی مردم گیلان بود که جهانی شد.

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه اخلاص و یاری حضرت امام عصر (عج) موجب جهانی شدن این سرود شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز با اخلاص مردم انقلابی و پشتیبانی امام زمان (عج) پیروز شده است.

اسماعیلی با یادآوری اینکه مردم هسته سخت انقلاب اسلامی هستند، گفت: اراده پولادین مردم با کمک حق تعالی پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش خواهد رساند.

کد خبر 5836148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha