۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۹

فرزان با مهر مطرح کرد؛

۷۰ صاحب ایده در رویداد مد و رسانه رقابت می‌کنند

۷۰ صاحب ایده در رویداد مد و رسانه رقابت می‌کنند

دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه گفت: امروز شنبه ۲۴ تیر، ۷۰ نفر از صاحبان ایده در این رویداد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت از ۲۰ نفر به عنوان ایده برتر تقدیر می‌شوند.

مهسا فرزان دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه در حاشیه برگزاری این رویداد در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: امروز شنبه ۲۴ تیر، ۷۰ نفر از صاحبان ایده در این رویداد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند؛ به همین منظور ابتدا برای شأن جلسات انگیزشی خواهیم داشت تا چشم انداز مسیر برای شأن روشن شود. در ادامه برنامه ۵ کارگاه با عناوینی همچون طراحی لباس، فروش و استراتژی برند، عکاسی و ساخت کلیپ، کلیپ محتوای مجازی و خبر در صنعت مد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری کارگاه‌ها، منتورها (راهنما و راهبرها) به صحبت با صاحبان ایده می‌پردازند تا موضوع و فضای مربوطه برای شأن شفاف شود و به نوعی بارش فکری در میان آنها ایجاد شود. در نهایت صاحبان ایده بدانند که باید به چه موضوعاتی بیندیشند و فکرشان را نسبت به آن موضوع منسجم کنند که اگر این اتفاق نیفتد، آنها همان روال قبل را پیش می‌گیرند و به نوعی جریان جدیدی در آنها رخ نمی‌دهد.

دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه گفت: در ادامه برنامه منتورها (مشاورها و راهنماها) در کنار صاحبان ایده هستند تا ایده‌ها را نظم دهند و آنها را به اجرا برسانند. در پایان شاهد رقابت در میان ایده‌ها هستیم و داوران به داوری ایده‌ها می‌پردازند. در نهایت ۲۰ ایده را به عنوان ایده برتر رویداد مد و رسانه انتخاب می‌شود که به صاحبان ایده‌های برتر جوایز نقدی اختصاص می‌یابد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه موضوعاتی برای ایده‌های رویداد مد و رسانه درنظر گرفته شده است، گفت: هیچ موضوعی را برای صاحبان ایده انتخاب نکرده ایم چراکه معتقدیم ایده باید در همین رویداد و به واسطه راهنمایی و مشاوره‌های انجام شده صورت بگیرد. ما امروز شاهد اتفاقات و ایده‌های جدید هستیم و هدف مان این است که اتفاقات جدیدی را در این صنعت شکل بگیرد.

فرزان گفت: در آئین پایانی رویداد مد و رسانه که عصر امروز شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۷ در این محل (حوزه هنری) برگزار می‌شود، صاحبان کسب و کار و برندهای موفق حضور خواهند داشت تا بتوانند از ظرفیت‌هایی که معرفی می‌شوند و از ایده‌های برتر در بیزینس های خود به کار بگیرند. در این رویداد مد و رسانه ۶ داور و ۵ منتور (مشاور و راهنما) حضور دارند.

کد خبر 5836569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha