۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

در حوزه هنری؛

نفرات برتر اولین رویداد مد و رسانه معرفی شدند

نفرات برتر اولین رویداد مد و رسانه معرفی شدند

اولین رویداد مد و رسانه، استعدادهای برتر خود را در حوزه هنری شناخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین رویداد مد و رسانه؛ پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، به دبیری مهسا فرزان، در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی و با توضیحات مقدماتی دبیر رویداد درباره اهمیت مد و رسانه در فرهنگ کشور شنبه ۲۴ تیر افتتاح شد.

گام پایانی و اختتامیه اولین رویداد مد و رسانه (رستا) هم در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف این رویداد معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان این‌رویداد در بخش‌های مختلفی از جمله طراحی، خبرنگاری، برندینگ، عکاسی و کلیپ سازی و محتوای مجازی، با راهنمایی و هدایت منتورها، برای رسیدن به محصول نهایی، باهم رقابت کردند؛ در انتها خروجی‌های هر بخش توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

مراسم اختتامیه در سالن سوره برگزار شد؛ ابتدا مهسا فرزان، دبیر رویداد درباره اهمیت رسانه در صنعت مد و جایگاه مغفول مانده رسانه در تولید محصولات اسلامی صحبت کرد و سپس کلیپ نظرات منتورهای رویداد پخش شد.

همچنین فرشید مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران این اختتامیه حضور داشت و پیرامون موضوعات رسانه و تولیدات رسانه‌ای در صنعت مد صحبت داشته و این موضوع را از جوانب مختلف بررسی کردند.

در پایان مراسم اختتامیه، شرکت کنندگانی که در بخش‌های مختلف رویداد حائز بیشترین امتیاز شده، جوایز خود را دریافت کردند.

نفیسه میرزایی، مرضیه ساجدیان، مریم فتحی، دارنج، مریم محمدی، زراعت پور، رنجبر، فاطمه توکلی، شهرابی و جمالی در رویداد رسانه و در بخش خبر عطیه علیزاده و مرضیه انوشه به عنوان برگزیده معرفی شدند.

کد خبر 5838904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha