۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

معاون فرهنگی سازمان بسیج عنوان کرد؛

مرکز آفرینش‌های فرهنگی بسیج گلستان مرکزی برای مقابله با دشمن

مرکز آفرینش‌های فرهنگی بسیج گلستان مرکزی برای مقابله با دشمن

گرگان-معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان مرکزی برای جبهه‌سازی جریان فرهنگ و هنر برای مقابله با دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقوا ساز صبح شنبه در آئین افتتاحیه مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان افتتاح این مرکز را اتفاق ویژه از جنس جهاد اعلام کرد و گفت: پایگاه‌های بسیج تلاش‌های فراوانی برای رونق مساجد، دفاع از انقلاب و رونق اسلام انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان می‌تواند به یکی از بهترین مرکزهای کشور تبدیل شود، افزود: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج مرکز روایت هوشمند برای انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و این مرکز در برابر روایت نادرست دشمن ایستاده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این مرکز باید تبدیل به مرکزی برای حضور هنرمندان شود، گفت: باید امید را در جامعه دوچندان شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نیرنگ و دروغ است و این دشمن نفس‌های آخر خود را می‌کشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی و امام (ره) تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت، دشمن در حال فروپاشی است.

مقوا ساز خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند که مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند و ما وظیفه داریم ارتباطات مردمی خود را با هنر تبلیغ گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه این مرکز امروز مرکزی برای جبهه‌سازی جریان فرهنگ و هنر برای مقابله با دشمن است، افزود: باید هنرمندان سراسر استان با ایجاد مرکز آفرینش‌های بسیج همدیگر را پیدا کنند و در جنگ روایت‌ها نقش آفرین باشند.

کد خبر 5836805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha