۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

رئیس جمهور عنوان کرد؛

تصویب۲۶۰۰میلیاردتومان برای مسئولیتهای اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد

تصویب۲۶۰۰میلیاردتومان برای مسئولیتهای اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۲,۶۰۰ میلیارد تومان در سفر دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ابراهیم رئیسی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پتروشیمی گچساران افزود: پتروشیمی گچساران ابر پروژه‌ای ست که در گرمای ۵۰ درجه این ابر پروژه به نتیجه رسید و در راستای رشد تولید و افزایش اشتغال گام بزرگی برداشته شد.

وی با بیان اینکه این پروژه برای امیدوار سازی مردم مطلوب است، گفت: پتروشیمی گچساران برای مردم امید آفرین است و این مجموعه یک مجموعه تولیدی به صورت زنجیره‌ای است و پروژه‌های پایین دستی فعالی دارد و ارزش افزوده ایجاد کرده و جلوی خام فروشی را می‌گیرد.

رئیس جمهور اظهار داشت: نکته دیگر ایرانی بودن پروژه است و ابزار، طرح و مهندسان پروژه کاملاً داخلی است. این پروژه اکنون برای ۳۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و ۵۰۰ نفر از کارگران جذب می‌شوند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه اشتعال گازها در مشعل‌های گازی موجب هدر رفت سرمایه می‌شود، گفت: با جمع آوری آنها حرکتی مثبت انجام می‌شود که هم آلایندگی را حذف می کند وهم ثروت کشور هدر نمی‌رود.

وی افزود: با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در مدتی کوتاه همه گازهای مشعل جمع آوری می‌شود.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: این پروژه در کنار تولید ثروت برای کشور، طرحی عمل پایه و بر پایه فناوری است که گام ارزشمندی محسوب می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: بخش اعظم کار در دو سال و در چند شیفت به صورت شبانه روزی انجام شده و ۱۷۰۰۰ میلیارد در این پروژه جذب شده است.

رئیس جمهور افزود: ملت ما تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل می‌کند و این پتروشیمی یکی از جلوه‌های تبدیل تحریم و تهدید به فرصت است.

کد خبر 5838483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha