۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶

سرپرست فرمانداری کرج تأکید کرد؛

ضرورت ساماندهی فرایند توزیع کالاهای اساسی در کرج

ضرورت ساماندهی فرایند توزیع کالاهای اساسی در کرج

کرج- سرپرست فرمانداری کرج گفت: ساماندهی فرایند توزیع کالاهای اساسی در شهرستان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رمضانی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی آرد و نان شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و افزایش نذورات مردمی، فعالیت موکب ها و حجم مراجعات به هیأت‌های مذهبی که افزایش مصرف محصولات مرتبط با نان و غلات را به همراه خواهد داشت؛ ساماندهی در فرایند توزیع کالاهای اساسی در شهرستان امری ضروری است.

وی بیان کرد: روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی در کار یکایک مسئولان شهرستانی باید متبلور باشد و امیدآفرینی را با کار جهادی باید سرلوحه کار خود قرار دهید.

سرپرست فرمانداری کرج با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، تصریح کرد: منش، روش و قول‌ها و عملکرد ما باید آمیخته با امیدآفرینی در جامعه باشد تا سرمایه‌های اجتماعی ما حفظ گردد.

وی با تاکید بر پرهیز مسئولان از پشت میز نشینی و حضور میدانی برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در خصوص مسائل شهرستان افزود: گاهی حضور در میدان اجرا موجب اخذ تصمیمات مناسب‌تری خواهد بود و لذا مدیران بجای آنکه ذهن خود را معطوف بر موضوعات از طریق کارتابل و نامه نگاری‌ها کنند در میدان کار با ارزیابی شرایط و تمامی جوانب امر تصمیم گیری کنند.

رمضانی با اشاره بر ضرورت انجام کارهای علمی و کاربردی گفت: باید در فرصت کوتاهی که برای خدمتگزاری فراهم شده و آن را مرهون خون مطهر شهدا هستیم، این جایگاه را حق الناس بدانیم و در عرصه خدمتگزاری سربلند عمل کنیم.

طی این جلسه مسائل و دغدغه‌های نانوایی‌ها در شهرستان کرج بررسی و در خصوص بازدید میدانی از ۸ نانوایی در سطح شهر و مشکلات آنها تصمیمات راهبردی اتخاذ شد.

کد خبر 5839687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha