۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

قطع گاز در زمستان و برق در تابستان دغدغه اصلی تولیدکنندگان است

قطع گاز در زمستان و برق در تابستان دغدغه اصلی تولیدکنندگان است

شهرکرد_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قطع گاز واحدهای تولیدی در زمستان و برق در تابستان دغدغه تولیدکنندگان استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در نشست تخصصی واحدهای صنعتی، معدنی و صنایع معدنی چهارمحال و بختیاری با معاون وزیر، مهم‌ترین مشکلات این تولیدکنندگان مطرح شد.

وی افزود: ازجمله موارد مطرح شده تأمین سوخت به اندازه کافی توسط شرکت نفت، تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی، واردات ماشین‌آلات معدنی با عمر بیش از ۱۰ سال و مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد و اصلاح ظرفیت تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدکننده ورق گالوانیزه در استان بودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مباحثی چون تأمین گاز برخی از واحدهای صنعتی و بررسی قیمت‌گذاری در بورس کالا و مواد اولیه نیز مطرح شد.

منزوی عنوان کرد: کماکان مشکل قطع گاز واحدهای تولیدی در زمستان و قطع برق در تابستان و همچنین افزایش قیمت حامل‌های انرژی و به تبع آن افزایش قیمت محصولات دغدغه تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری بود که در حضور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست تخصصی قرار شد تعدادی از درخواست‌های رفع مشکلات معدن‌کاران که در حوزه مسئولیت‌های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت است از طریق تهران و بخشی دیگر از مشکلات از طریق استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری پیگیری شود.

کد خبر 5841223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha