۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

سرپرست فرمانداری کرج:

قانون فصل‌الخطاب مسئولین در امر انتخابات است

قانون فصل‌الخطاب مسئولین در امر انتخابات است

کرج- سرپرست فرمانداری کرج قانون را فصل الخطاب عملکرد مسئولین در امر انتخابات برشمرد و گفت: نیروهای انقلابی، ارزشی، موجه و مجرب، مجری برگزاری انتخابات در شهرستان کرج خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رمضانی ظهر پنجشنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات در شهرستان کرج که با حضور داود آذری سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز، فرزاد قدوسی مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان البرز، فلاح نژاد معاون اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز، مهدی آقابراری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و جمعی از اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: طی نشست با ریاست شورای نگهبان در استان مسائل اولویت دار مطرح و راهبردهای اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرامین استاندار در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند فصل الخطاب عملکرد مجریان در این شهرستان خواهد بود.

رمضانی با تاکید بر اجرای مر قانون در انتخابات گفت: نیروهای انقلابی، ارزشی و امانت دار مجری برگزاری انتخابات در شهرستان کرج خواهند بود بر این اساس نیز هیأت‌های اجرایی و معتمدین برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرج شناسایی شده‌اند.

معاون استاندار البرز با تاکید بر ضرورت برخورداری از سواد انتخاباتی توسط عوامل اجرایی افزود: برگزاری دوره پیش مقدماتی آموزشی ویژه عوامل اجرایی انتخابات شهرستان کرج در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کرج مرکز حوزه انتخابیه فردیس و اشتهارد نیز بشمار می‌رود، گفت: برگزاری نشست‌های اختصاصی با این شهرستان‌ها و هماهنگی روند اجرا در دستور کار قرار دارد.

رمضانی ادامه داد: همه جانبه در میدان هستیم و تلاش می‌شود سالم‌ترین، بهترین و پرشور ترین انتخابات‌ها در کرج برگزار شود.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: آسیب‌های شناسایی شده در انتخابات کرج باید در اولین فرصت اصلاح، ترمیم و برطرف شود.

وی ادامه داد: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید هر چه مردمی‌تر و با نشاط اجتماعی شاهد افزایش مشارکت انتخاباتی در کرج باشیم.

در نشست ستاد انتخابات شهرستان کرج که بیش از دو ساعت به طول انجامید محوری‌ترین مسائل مطرح و آسیب شناسی شد.

کد خبر 5841685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha